You have pointed out my flaws again as if I don't already see them.


Älskar ni inte bara stunderna då man får höra att det ens värdfamilj menade med "lite konstigt", egentligen betyder självupptagen och självcentrerad? Det gör jag i alla fall. Kan inte komma på något bättre man vill höra.

Jag har haft en skitdag. Fyfan. Fast jag har skrivit klart tre FFK-texter, pratat och komplotterat (hahaha, hur säger man?) med Frida och nu har jag pratat/pratar jag/ska prata med mamma. Men internet hemma dör ju så fort någon ringer på hemtelefonen..

Imorgon har jag möte med BMT om min värdfamilj. Det kommer jag gråta mig igenom. Jag känner mig otillräcklig och misslyckad på alla sätt och vis. Det här kommer bli suuuuper.

Fast imorgon är det BAT. Det ska bli skoj som fan. På riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0