Try to catch me now.

Kom hem nyss. Håller på att byta sängkläder och sen ska jag välja ut fem adjektiv till min novellskrivning imorgon, läsa på om buffertlösningar samt renässansen, upplysningen och romantiken. För jag har tre prov imorgon, på tre lektioner. S-weet.

Har försökt plugga idag, men kommer ju ingenvart. Så nu, en timmes intensivplugg. Kemi prioriteras, känns viktigast och svårast.

Första lucia-luciatåget idag också, typ världens kortaste luciatåg? Men det gick bra, jag sjöng solo och läste dikt och hostade inte en enda gång. Hahaha, förstår att ni ville veta det.


Kommentarer
Postat av: Mitra

tomten bredvid dig ser ju sjukt läskig ut, vem är det? :O

Oooh, du är lucia :D

2010-12-09 @ 23:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0