We'll take the world by storm, it isn't that hard.

Hej jag har tre prov på fredag och jag har ingen aning om vad som kännetecknar romantiken eller renässansen eller vad pKa-värde är för något och jag har inte lämnat in labrapporten idag och jag ligger fortfarande en dryg vecka efter i matten och jag har slutprov om en vecka och på torsdag ska jag vara lucia och jag när jag öppnar munnen låter jag som en kråka som rökt två paket cigaretter varje dag i tjugo år.

Ja, jag är jättepepp. Och ja, jag var jätteironisk där.

Idag köpte jag en kaffe åt en uteliggare. Han blev jätteglad. Då blev jag glad också. Innan det hade jag varit på teater i Svenska kyrkan och sett Romeo och Julia. Det var folk i min klass som spelade. Dom var jätteduktiga allihopa och pjäsen var awesome.
Nu ska jag snart duscha och sen ska jag krypa ner i sängen med ett Big Bang-avsnitt tror jag. Génial!
Hmm.. verkar som att jag har varit här i hundra dagar nu. Rätt sjukt.


Kommentarer
Postat av: mamma

jahaja var skall det här sluta, du har det ungefär som jag ser jag, va bra att vi kanske förstår varandra lite i studerande världen.

Kram Mamma

2010-12-07 @ 00:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0