Vet du vad? Låt oss fucka up igen nu.

HEJ.
Jag tänkte bjuda er på lite bilder såhär klockan kvart över två en onsdagsnatt. Min värdfamilj sa att jag skulle ta MAASSSA bilder och det har jag gjort. Not. Men här får ni några i alla fall.


Söt Elza.


Söt Filip.


Får en känsla av att dom skulle döda mig för att jag lägger ut dom här. Men jag tycker dom är söta! Och dessutom befinner jag mig antagligen på 1964 kilometers säkert avstånd från dom när dom upptäcker det. Mheheheh.


Snötäckt åker och reality hemma hos mig.


Suddig fyriså och filmstad in Uppsala.

Idag har jag vaknat alldeles för sent igen, gått på rean, fikat och diskuterat nyår med Flipper och Camela samt givit dom julklappar (Filip slängde sina och Camilla erkände att hon aldrig skulle använda sina. Jag är bäst.), ringt Frida två gånger, hälsat på familjekompisar, fått julklapp, skrivit ett stycke FFK-text, börjat på kemiredovisning, lyssnat på Roxette och dansat sittandes på min skrivbordsstol. Just det.

Nu ska jag titta på de 16 minuter som jag har kvar innan jag kollat ikapp en säsong av 90210 på fyra dagar. Att vara social är överskattat!

Pussssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0