Julen knackar på din dörr (med alternativ text).

Älskar att jag har mer besökare när jag inte skriver..

UPDAAAATE!

Lördag:
Lucia på IKEA i Versailles. Jag var lucia och det var kul, men ändå rätt segt! Det tog väldigt mycket längre tid än vad jag hade trott, så hann inre med att plugga någon matte. Jag och Filip åt middag hemma hos mig, innan vi gjorde oss i ordning och möttes upp igen. Denna gång för att åka in till Neuilly för att fira sista helgen för halmstad! Åååh va kul det var! Kom i säng vid sex följande morgon. Hihi.

Söndag:
Klockan åtta var det uppstigning för ännu ett luciatåg på ännu ett IKEA. Den här gången var det så mycket värre. Åh så lång tid det tog, och alla var så opeppa! På bussen hem blev det livade diskussioner om organisationen på skolan.. Karin lyssnar i alla fall! Tillslut kom vi hem i alla fall och jag orkade inte plugga matte. Hihi.

Måndag:
Kemi, luciatåg, börja med matteplugg, ett till luciatåg. Middag: ett äpple, en smörgås med marmelad och två glas cola. Lovely. Efter nio timmars sömn på en helg + sex timmar den natten, inte helt pepp på att plugga matte, utan stöp i säng.

Tisdag:
Uppstigning kl 6, samling kl 7.30 på skolan för att gå sista luciatågen. För de franska eleverna. Dom var faktiskt snällare än jag hade trott. Hade hört skräckhistorier om att de franska eleverna skrattade och pekade, men det var bara små, irriterande pojkar i elva-tolvårsåldern, så det var chill! Dock var min röst så dålig att jag bara ville dö. Eller nej, men inte sjunga. Matten var kaos, franskan kort och sen var det matteplugg på meddan. Gick inte så bra. Kom hem vid åttatiden, åt mat och pluggade lite till. Fick VG+ på mitt franskaprov. Är så himla trött på det betyget nu.

Onsdag:
Uppsatsskrivning på morgonen i engelska = ingen franska. Uppsatsen gick.. okej. Tjugo minuter kvar, fem punkter. Love it. Nej men det gick okej. Efter gick jag, Fanny, Charlotta, Amie och Andreas till Linas och tog en varm choklad. Lunch, sen matte. Sen matte, matte och matte. Sen extramatte med en nittietta som är assmart. Efter det var vi så trötta på matte så jag, Challan och Erika bestämde oss för att åka till stammisställe numero dos i Neuilly. Var dock reserverat eller något, så vi gick vidare. Mycket trevlig kväll, som täckte mycket prat. Haha. Har inte pluggat i mer än två minuter sen jag kom hem, men jag bryr mig inte! VG i matte får räcka helt enkelt. Även fast det mer lutar åt G på provet.. Men det måste ju ett VG+ och ett MVG- täcka upp tycker jag. Hihih.

Imorgon är det FFK, matteprov, julklappsköp, meddanmys, halmstadmys och packa. Får se hur det blir med flygen... Är ju kaos med snö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0