Pourquoi c'est beau ça?

Alltså ÅÅÅÅÅÅÅH! Vad ledsen jag blir! Jag har idag varit och handlat julklappar och jag hade köpt en sån bra present till min syster. Och när jag kommer hem så har jag den inte med mig. Jag har tappat helvetet någonstans!!! Dessutom blev den andra presenten hon skulle få fail också, så nu är jag tillbaka på ruta ett. Daaammmp.
Och två av de proven jag hade idag gick åt helvete. Svenskan, som jag inte hade pluggat alls till, gick bra, men engelskan och kemin gick bara dåligt. På engelskan så var läraren för det första försenad och sen fick vi inte börja skriva direkt. Vi hade ungefär femtio minuter på oss att skriva en novell från början tillslut med bara en rubrik som ledning. KUL. Min novell handlade om en upper class-girl meets lower class-boy och dom skulle typ rymma. Och pojken var jättesnäll och fin men han sålde droger, dock skulle han sluta nu. Han skulle bara sälja en sista gång, sen skulle han åka och hämta tjejen och så skulle dom rymma. Men då råkade han sälja till en polis och blev arresterad. Och flickan bara väntade och väntade utan att veta att han aldrig skulle komma.. Hahaha, ni ser ju själva..
Efter skolan åkte jag med Fanny, Sana och Matilda till Montparnasse och det var då jag köpte den formidabla julklappen.. Lyckades också köpa julklapp åt papi och lite åt mami. Men ååååh till Ylva, jag blir så sur! Den va så braaa!!! Eller nej, men jag tyckte det. Dyr i alla fall. Haha.
Skulle egentligen ha pluggat ikväll, men min värdsyster har kompisar här så jag har varit med dom. Nu ska jag titta på big bang theory och sen ska jag sova. Imorgon blir det arla uppstigning för matteplugg och sen luciatåg på IKEA. Och när vi ändå är inne på lucia: Mamma: jag förstår inte alls vad du menar med luciakronan eller att jag ser ut som ett troll. Rätt elak kommentar faktiskt! Mitra: Tomtefar är min biträdande rektors (hon fixar allt med lucia) man. Han kompar.
Godernatter mitt herrskap!

Kommentarer
Postat av: mamma

va nu rå????????????????? ingen blogg på 3 dagar. Antar att Lucia tåg och stundande matteprov tar en del must ur dig, själv har jag kommit hem från jobbet och blomsterkursen, nu väntar en engelsk artikel att få bli läst till imorgon skall vara klar 08.15,kul.

Kram Mamma

2010-12-14 @ 21:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0