I'm afraid and stuck in my ways and that's the way it stays.


Update från sjuklägret:

Idag steg jag upp tjugo i nio. Sedan dess har jag hunnit med att:
- Sjukanmäla mig.
- Sova lite till.
- Svara på lite mail.
- Titta på ett avsnitt av Glee.
- Träffa städhjälpen.
- Panikstäda på rummet.
- Räkna klart förrförra veckans matte.
- Räkna klart den här veckans matte.
- Inse att det var förra veckans matte och att jag forfarande har veckans matte kvar.
- Komma på du-nivå med städerskan.
- Sakna Camilla.
- Smått göra upp en planering för jullovet i huvudet.
- Förbanna min snuva.

Saker som fortfarande ska göras:
- Hitta nässpray alternativt gå till apoteket och köpa.
- Kemi, kemi, kemi. Och kemi. K-E-M-I. B.
- Äta frukost.
- Äta lunch (funderar på att göra en superkombo och slå ihop dom genom en skål havregrynsgröt).
- FFK.
- Svenska. 

Älskar när man är sjuk, allt man behöver göra är att vila ♥
Eller inte.


Kommentarer
Postat av: mamma

Håller du på att tappa Lucia kronan eller? Det var inte den snyggaste bild på dig precis, duser ut som ett troll eller +

Kram mamma

2010-12-10 @ 13:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0