Life for you has been less than kind, so take a number, stand in line

Idag har jag vandrat runt på stadens gator och torg och fotat. Haha. Kände mig lite flashig när jag bytte objektiv lite här och där typ jag vet vad jag ska ha för objektiv här, vet du det eller? fast ja, egentligen vet jag ju inte det. I alla fall så har jag tagit lite bilder (137 st för att vara exakt) på olika grejer som typ slottet och skolan och domkyrkan, som jag kan visa min värdfamilj ifall de skulle vilja se. Om inte kan jag ju alltid klistra upp dom på väggen i mitt nya rum och stirra på dom medan jag lyssnar på 17 år av Veronica Maggio på repeat samtidigt som jag snyftar fram för camilla på skype hur mycket jag saknar lösviktsgodis. Jag kanske gör både och. När jag fotade skolan passade jag också på att gå in och snabbträffa klassen. Kommer ju sakna några av dom pluttarna (okej, jag är kortast men ändå)!
Annars har jag idag för första gången försökt mig på lösnaglar. Dom satt kvar i en kvart, och dom som inte ramlat av då tog jag bort med våld. Mina naglar är nu lackerade med lim, fast jag har köpt någon remover så det ska väck snart. Mitt besök på gränby som förutom removern skulle bestå av att fixa en kod till mitt kort, resulterade till sist även i en ansiktsmask, nagelsax, skolväska, cola, jordgubbsmer och choklad. Allt var väldigt viktigt, minus ansiktsmasken.
Nu ska jag.. sitta vid datorn lite till, sen borde jagnog städa upp på mitt rum och packa om i min (framtill igår packade) väska. Så att mina födelsedagsfirare kommer fram i morgon! Japp japp, bara fem timmar och 34minuter kvar, sen är jag 17 år, 17 år i staden!






självutlösare med kameran på en papperskorg, puss på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0