Somewhere between happy and a total wreck

Fint att man kan stava också! Förra inlägget - det stavas ju sink och inte zink, bravo åsa!
Idag har jag och mamma vandrat gata upp och gata ner för att fixa det sista innan avresan. Eller gata upp och gata ner, det var mest en gata, uppsalas centrum är ju så litet <3 anyways, vi köpte bland annat present till min värdfamilj, mami gav tillslut efter och vi köpte en dalahäst, haha. Sen köpte vi en bok (och dom ska få en till också) om sverige och en ljusstake från orrefors. Ska köpa en flagga också :) sen fick jag alla anna gavaldas böcker, älskar dom! Eller ja, jag har ju bara läst två, men dom älskade jag, haha. Borde nog packa nu, men jag är jättetrött och lite opepp. Har lite av va-fan-har-jag-gett-mig-in-på-känslan i kroppen och är lite ledsen över att jag inte kommer hinna träffa de människor jag vill träffa innan jag åker så mycket som jag vill. Men sen ska det ju bli kul också, såklart :>
Herregud, det är bara drygt 3 dagar kvar nu! Det är konstigt, förut var jag mest nervös för hur jag skulle klara mig där, med alla nya grejer som händer och oroade mig inte alls fö hemlängtan eller något av det slaget - nu är det helt tvärt om! Jag tror att det har lite att göra med att jag kanske inte kommer kunna åka ner till lyon när min klass är där, vilket innebär att jag inte träffar fridan och cami förrän i jul. JUL! Snö och sådana grejer, jättelångt ju!


flipper fick vara med på ett hörn


och ja, jag har a thing för den här bilden.. jag bara undrar vad som är så roligt egentligen?

Kommentarer
Postat av: Frida

:(((((((((((((((((((((((((((

2010-08-29 @ 18:08:35
URL: http://fiirda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0