Roses are red and violets are blue, sugar is sweet and I'm leavning you

Sitter på planet nu, skriver i word, haha.  Publicerar när jag får tillgång till internet! Har ju inte hänt så himla mycket egentligen…
Igår kom camilla till mig vid typ kl 18 och då hade jag packat lite redan, när frida kom vid typ 22 (?) så började vi verkligen packa på allvar – vi blev klara runt halv tre. Bra jobbat!  Blev då himla stressad och det känns som jag har typ glömt allt, och då hade jag ändå en övervikt på 22,8 kg! Jag har lätt med mig mest packning ;p


Vi märkte kläder som mami och papi ska ta med sig och jag passade på att märka frida och cami också. Hoppas dom fattar vinken liksom.

Idag då, vaknade typ vid sju och gick upp och gjorde mig i ordning och fixade det sista. Pappa, Ylva, Frida och Camilla följde med mig till flygplatsen och lämnade av mig vid säkerhetskontrollen. Dumma Camilla blev tårögd så då började jag ju typ också gråta! Men bara typ, haha ;) har träffat/sett (haha) några som också ska till Paris och haha, alla tjejer är ju typ långa, blonda och snygga. Kul att man kommer vara en decimeter kortare än alla liksom! Jättemånga verkar känna andra också.. det är ju lite jobbigt, det är ju inte kul att vara den enda som är ensam liksom. Fast jag vet ju att jag inte kommer vara det, haha, men det gör mig lite opepp! Jag saknar redan kaninerna (frida och camilla: ni har nu fått ett nytt – gemensamt – smeknamn, jag har redan förklarat för camilla vad kaninerna kommer från)!  :* 


pussies!


les soeurs scott? Eller..?

Intressant kuriosa 1: Det sitter en mamma och hennes son (fast han är typ som mig) bredvid mig. Jag hade tänkt att gå på innan planet lyfte, och skulle bara fixa mina grejer på min plats först, eftersom jag ändå kom först dit. Dom kom precis efter mig och satte sig. Ergo jag kunde inte gå då. Sen lyfte planet och då fick jag ju vänta ett tag. Sen beställde de dricka och då ville jag inte tvinga dom att lyfta på allt det så då fick jag vänta lite till. När dom är äntligen är klara, SÅ SOMNAR DOM. Och då vill jag ju absolut inte störa, haha. Tillslut vakna killen och då plockade jag ihop mina grejer och typ ”eh.. excusez-moi…” Då släppte dom förbi mig! Yay! Snälla människor det där.. ;)
Intressant kuriosa 2: Jag drack en burk cola medan jag väntade på att dom skulle bli klara/vakna, nu är jag jättekissnödig, men nu har jag redan varit på toa en gång.
Som sagt, intressant kuriosa. Vill ju inte att ni ska gå miste om mina fantastiska anekdoter bara för jag befinner i ett annat land liksom! 

Nu är klockan 12:08, och vi ska väl landa om typ 20 minuter/en kvart. På flygbiljetten står det 12:45 men dom sa att beräknad restid var 2h och 15 min, så 12:25 då :) Ska packa ihop datorn nu och fortsätta läsa Lyckan är en sällsam fågel.

Bye bye! :*


Kommentarer
Postat av: Frida

HAHAHAHA! Den övre bilden lär ju vara det fulaste jag någonsin sett på mig! Jag ser precis ut som min storebror!

2010-09-13 @ 19:18:44
URL: http://fiirda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0