Leave your reasons on the bathroom zink

Åh, jag har haft en jättebra födelsedag! Eller ja, inte i andras ögon kanske, men jag brukar aldrig ha en särskild bra födelsedag, för att det är typ aldrig någonsin någon (förutom släkten då och någon enstaka vän) som kommer ihåg min födelsedag. Men idag (eller igår då) var jättebra! Vaknade av sång och fick frukost och några sms :) sen somnade jag om, gick upp vid tjugo över nio, gjorde mig i ordning och åkte till frisören. Klippte bort det slitna och gjorde slingor! Sen åkte jag till skolan där jag hälsade på mina klasskamrater, var med på franskan, historian och kemin. Väldigt ofta under kemilektionerna tänker jag att det måste vara något fel på mig, varför skulle jag annars tyckat något som protolyser är roligt? Haha. Sen gick jag, cami, frida, filip och mitra till storken och fikade och när jag kom hem var mormor här och vi åt sushi hela familjen. Underbart! Sen har jag bara förberett lite grejer; fyllde i min csn-blankett, försökte fixa fram mitt betygspapper men det funkade inte, skrev en lista på allt jag behöver fixa innan söndag, svarade på alla grattis på facebook, blev lite sentimental när jag hörde jag är en vampyr vilket jag avreagerade mig i camis logg (blev också sentimental av warmness on the soul och samma nätter väntar alla, och då är jag ändå kvar i sverige, pain det kommer bli då) och skrev en packlista. Tänkte att jag skulle lägga upp den, men det blev tre A4-sidor i word så jag tror inte av det är av mycket intresse. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0